Дилатационни фуги за мостове – деформационни фуги

Дилатационна фуга Tensa – TMBJ

Дилатационна фуга Tensa TMBJДилатационните фуги Tens Multiblock позволяват надлъжно плъзгане до 1 600mm ( /- 800) и с водач, свързан към противоповдигащо устройство, позволява абсорбирането на напречните отклонения.
Тези устройства, обикновено, се състоят от три части:

  • Мостова плоча
  • Стоманени елементи, които гарантират структурно отваряне
  • Деформируема плоча
  • Елемент в армирана гума, постигнат с отливка, отделните
  • отливки разположени в серии, позволяват плъзгането на фугата за деформация, като броя на
  • отливките зависи на предвиденото отклонение.
  • Противоповдигащо устройство
  • Елемент от неръждаема стомана, който гарантира вертикалната стабилност на връзката

Повърхностите на пътната настилка са с подходяща форма, за да подобрят сцеплението. Фугата е разположена на скелето чрез пръти с резба, вградени с епоксидна смола и блокиращи гайки. Тази фиксираща система гарантира лесно отстраняване и избягва задръстванията, в случай, че елементите са повредени или износени.

Дилатационна фуга Tensa – TRRJ

Дилатационна фуга Tensa TRRJTens гумена железопътна дилатационна фуга е изследвана за монтаж на всеки нов релсов виадукт. Основната характеристика и пълното съответствие с Техническа инструкция RFI 44/E.
Освен това, нейната структурна опростеност, гарантира удобен монтаж с последващо понижение на разходите.
Фугата има две връзки, които се монтират към плочите на скелето. Използваните материали и характеристики са описани тук и са гума в SBR и стоманени плочи.
Плъзгането се постига чрез движението между гумената повърхност и повърхността от неръждаема стомана, а не от деформация на компонентите.
По този начин, възможно най-много, се понижава прехвърлянето на хоризонтални товари от едно скеле към друго.
Мостовата плоча и горната плоча са обвити от вулканизиран гумен слой. В последствие, подвижните елементи са обработени срещу оксидация и топчета, които могат да се образуват при бързо движение от земетресение. Както е описано по-горе, гумените компоненти работят като панти по време на въртене (по време на работа и по време на фазите на повдигане, които определят вертикално разминаване от до 50 мм) и като легла за крепежните елементи, вградени към структурите в бетон. Пояснението на устройството позволява промяната на надлъжното движение, като се модифицират само размерите и дебелината на мостовата плоча и на горната плоча. Друго предимство на това решение е, че не трябва да се предвижда предварителна регулация, единствено ще трябва да бъде оставено подходящо структурно разстояние между скелетата. Връзката между мостовата плоча и гумената обшивка се постига чрез мъжка/женска дилатационна фуга отстрани, което позволява припокриването на панели, което изключва намесата на баласта.

Дилатационна фуга Tensa – TUBJ

Дилатационна фуга Tensa TUBJTens Uniblock дилатационни фуги, принципно, представляват гумено-стоманени модули, създадени чрез отливки. Тези панели позволяват надлъжно плъзгане от до 350 mm ( /- 175) и абсорбират и напречните плъзгания.
Всяка отделна плоча се разполага върху скелето чрез пръти с резба, вградени с епоксидна смола и блокиращи гайки. Тази фиксираща система гарантира лесно отстраняване и избягва задръстванията, в случай, че елементите са повредени или износени.
Връзката между панелите предвижда специфична система на свързване, мъжка/женска, не по-малка от 10 mm. При поискване, може да се направи предварителен реглаж на тези дилатационни фуги.
Има различни типологии:

  • R50 – R75
  • 50 – 80 – 100 – 120 – 160
  • 200 – 250 – 350
  • L

Направи запитване

Дилатационна фуга
5 (100%) 1 вота